Pirksanas noteikumi

Lūdzu izlasiet ko drīkst un ko nedrīkst pirkt un pārdot darījumos ļoti rūpīgi, jo noteikumi izskaidro daudz par Brāķis kopienu. Šie noteikumi ir sadalīti divās daļās: noteikumi un papildus noteikumi. Tie attiecas tikai uz vietni Brāķis.lv, jo ​​mēs nekontrolējam pārējos likumus ap mums (vai pārējo internetu), bet to, ko mēs kontrolējam un kas ir mūsu spēkos, mēs vēlamies padarīt pēc iespējas labāku iepirkšanās pieredzi. Mēs priecājamies, ka vēlaties kļūt par daļu no Brāķis un palīdzēt mums to padarīt grandiozu!

Pirkšanas nosacījumi

Lai izslēgtu nevajadzīgas kavēšanās un domstarpības pirkuma līguma noslēgšanas gaitā, lūdzu iepazīties un akceptēt zemāk pievienotos svarīgākos interneta veikala Brakis.lv piedāvāto preču iegādes noteikumus.

  1. Tā kā Brakis.lv piedāvātās preces pārdošana notiek ar internetā izvietota piedāvājuma starpniecību, saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 10. pantu, šādā gadījumā, pircējam veicot pasūtījumu, starp pircēju un pārdevēju tiek slēgts Distances līgums.
  2. Portālā Brakis.lv pārdevējs ir fiziskas un juridiskas personas, kas ir reģistrējušas un viņu piederošo preču cenas ir norādītas, ieskaitot Pievienotās vērtības nodokli 21%. Piedāvātās cenas ir spēkā laika posmā, kas norādīts pie preces. Preču piegādes pakalpojuma izmaksas nav iekļautas norādītajā preces cenā.
  3. Par pasūtīto preci un izvēlēto piegādes pakalpojumu var norēķināties izmantojot bankas pārskaitījumu.
  4. Pasūtot preci piedāvājam izvēlēties vienu no 2 preces saņemšanas veidiem: pakomāti – pasūtītā prece tiek saņemta pakomātu vai termināļu skapjos DPD, Omniva visa Latvijā vai komforta piegāde – kurjeru firma Venipak vai DPD piegādā pasūtīto preci norādītajā adresē. Visos gadījumos preces piegādes laiks tiek saskaņots pēc pasūtījuma laikā.
  5. Preču saņemšanas noteikumi: Parakstot šo pavadzīmi, es apliecinu, ka esmu tā persona, kas doto preci ir pasūtījis/-usi un esmu 18 vai vairāk gadus vecs/-a, kā arī nav nekādu ierobežojumu, kas varētu liegt man pasūtītās preces nopirkt. Es uzņemu visu atbildību par minētas informācijas pareizību.
  6. Pirms sākt iegādāto preci izmantot, lūdzu rūpīgi izlasīt preces lietošanas instrukciju un preci lietot tikai saskaņā ar tās ražotāja norādījumiem, atbilstoši preces īpašībām un paredzētajiem lietošanas mērķiem.
  7. Ja pārdomājāt un nolēmāt atteikties no pirkuma, Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likums (PTAL) un reglamentējošie Ministru Kabineta Noteikumi Nr.207 “Noteikumi par distances līgumu” (MK Noteikumi Nr. 207) nosaka, ka pircējam ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atdot interneta veikalā iegādāto preci atpakaļ pārdevējam. Jāņem vērā preces pazīmes un pārdevēja īpašie noteikumi. PTAL 12. panta 6. daļa nosaka, ka atsakoties no pirkuma Distances līguma gadījumā “patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā”. Iesakām saglabāt preces oriģinālo iepakojumu, lai realizējot atteikuma tiesības saskaņā ar Distances līguma noteikumiem, prece netiktu ārēji mehāniski bojāta. Pārdevējs saglabā tiesības ieturēt kompensācijas maksu vai atteikties pieņemt preci, kura ir bojāta, nav pilnā komplektācijā vai tā citādi zaudējusi savu sākotnējo izskatu (piemēram, bojāts oriģinālais iepakojums). Lai vienotos par preces atdošanu atpakaļ, lūdzam aizpildīt atteikuma veidlapu un sazināties ar pārdevēju un Brakis.lv administrāciju pa e-pastu [email protected] vai pa tālruni 22323330, norādot pasūtījuma numuru un datumu.
  8. Ja garantijas laikā (ja tāds ir) precei ir radušās tehniska rakstura problēmas, preces bezmaksas garantijas apkalpošana tiks veikta saskaņā ar pārdevēja un preces ražotāja noteiktajiem garantijas apkalpošanas nosacījumiem. Veicot pirkumu pie preces apraksta vai sadaļā veikala politikas pircējam tiek aprakstīti garantijas dokumenti (ja tādi ir), ar atrunātiem šīs preces garantijas apkalpošanas nosacījumiem. Garantijas dokumenti ir spēkā tikai tad, ja tajos pareizi un skaidri norādīts: preces modelis, sērijas numurs, pārdošanas datums, skaidri saskatāms pārdevēja zīmoga nospiedums, pārdevēja un pircēja paraksti. Garantijas dokumentos aizliegts izdarīt jebkādas izmaiņas, dzēst vai pārrakstīt tajos norādītos datus – šādā gadījumā garantijas dokumenti tiks atzīti pār spēkā neesošiem.
  9. Par preces kvalitāti saņemtās pretenzijas tiks risinātas saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) normām, atbilstoši reglamentējošajiem Ministru kabineta noteikumiem nr.631. „Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu” prasībām (MK Noteikumi Nr.631) kā arī ņemts vērā “raksturs” un preču diskriminācijas piedāvājumam atbilstošais piedāvājums un tā apraksts.
  10. Atgādinām, ka PTAL normas neattiecas uz gadījumiem, kad preci iegādājas juridiskas personas.
  11. Ievērojot Latvijas Republikas likumdošanas normas, Brāķis.lv saglabā ar pircējiem noslēgtos pirkuma līgumus grāmatvedības kārtošanai nepieciešamajā apjomā, līgumus.
  12. Mārketinga aktivitātes:
  1. Brakis.lv var brīvi iniciēt dažādas mārketingas aktivitātes, t.sk. lojalitātes programmas.
  2. Interneta veikals Brakis.lv patur tiesības neapkalpot pasūtījumu, ja interneta veikalam neizdodas sazināties ar klientu pa viņa noradīto tālruņa nummuru vai e-pastu.

 

Papildus nosacījumi

 

  1. Dalība
  1. Mēs sagaidām, ka visi Brāķis locekļi (ieskaitot Brāķis personālu un saistītos uzņēmumus) izturēsies viens ar otru ar cieņu un laipni. Atcerieties, ka aiz katra lietotājvārda un profila ir reāla persona ar jūtām tāpat kā Jūs. Jūsu lietotājvārds un profils vietnē Brāķis ir Jūsu identitāte tiešsaistes kopienā un Jūs esiet atbildīgs par savu rīcību un visu saturu, kas vietnē Brāķis ir iesniegts ar jūsu lietotājvārdu.
  2. Pievienojoties Brāķis, Jūs piekrītiet ievērot šeit un mūsu Brāķis interneta platformas lietotāju lietošanas noteikumos izklāstītās politikas.
  3. Lūdzu, uzmanīgi izvēlieties savu lietotājvārdu. Izveidotos lietotājvārdus var mainīt tikai ar Brāķis administrācijas palīdzību, un mainīt šo profila daļu nav viegli. Prioritāte tiek piešķirta izmaiņām dokumentētu tiesisku darbību (piemēram, preču zīmes pārkāpumu) gadījumā pēc Brāķis ieskatiem, tāpēc, lūdzu, uzmanīgi izvēlieties savu lietotājvārdu.
  4. Jūs nedrīkstat lietotājvārdā lietot vārdu “Brāķis” bez atļaujas.
  5. Jums ir jābūt vismaz 18 gadu vecumam, lai bez vecāku piekrišanas uzturētu kontu vietnē Brāķis.
  6. Ja esat jaunāks par 18 gadiem, jums ir jābūt vismaz 18 gadu vecāka vai likumīga aizbildņa atļaujai un uzraudzībai; ka pieaugušais ir atbildīgs par kontu.
  7. Konta publiskajās zonās (piemēram, lietotājvārds, profils, sludinājumi, veikals) nedrīkst lietot nenobriedušu, necenzētu vai rasistisku valodu vai attēlus.
  8. Jūs nedrīkstat izmantot sava konta publiskās zonas, lai demonstrētu vai apspriestu strīdus ar citiem vai ar Brāķis administrāciju.
  9. Jūs nedrīkstat nodot īpašumtiesības vai pārdot savu Brāķis klienta kontu citai pusei, bet jūs varat pārņemt savu tīmekļa veikalu lietošanai ar rakstisku atļauju.
  10. Jūs nedrīkstat izmantot Brāķis pircēju novirzīšanai uz citu tiešsaistes pārdošanas vietu, lai iegādātos tās pašas preces, kas norādītas jūsu Brāķis veikalā. Jūs nedrīkstiet novirzīt klientu no darījuma izdarīšanas kamēr norēķini vēl nav veikti, jo tā var būt izvairīšanās no komisijas maksas. Tas ietver saišu / URL izlikšanu vai informācijas sniegšanu, kas ir pietiekama, lai produkta kartē atrastu citu tiešsaistes vietu.
  11. Uzturiet sava konta informāciju atjauninātu un precīzu. Jūsu kontā vienmēr jābūt derīgai e-pasta adresei, piegādes adresei. Brāķis izmantos jūsu konta informācijā esošo e-pasta adresi, lai nepieciešamības gadījumā ar jums sazinātos.
  12. Brāķis mudina visus dalībniekus pašiem atrisināt strīdus. Kā vieta Brāķis nevar būt starpnieks strīdos starp dalībniekiem vai citām pusēm.
  13. Biedri, kuri neievēro Brāķis noteikumus, var tikt pārskatīti, kā rezultātā konta privilēģijas var tikt apturētas un / vai darbība var tikt pārtraukta. Tas ietver visus jūsu kontus apvienības dēļ. Citiem vārdiem sakot, Brāķis patur tiesības pārtraukt vietnes izmantošanu personai un visiem lietotājvārdiem, ar kuriem viņš / viņa darbojas. Atstādināto vai izbeigto dalībnieku pienākums ir maksāt Brāķis par visām nesamaksātajām maksām saskaņā ar mūsu Lietošanas noteikumiem Brāķis interneta platformas lietotājiem.
  1. Vairāki konti, kas pieder vienai personai
  1. Vairāku kontu (“alternatīvo kontu”) esamība nav tas uz ko Brāķis mudina, jo tas var radīt neskaidrības. Paturiet prātā, ka informāciju un kontus nekādā veidā nevar apvienot, tādēļ, ja vēlāk pārdomājat, jūs nevarēsiet pārsūtīt informāciju (piemēram, ierakstus, atsauksmes, izlasi vai pirkumu vēsturi) no viena konta uz citu.
  2. Visi jūsu lietotājvārdi ir skaidri jānorāda katra konta publiskajā profilā. Būtu pieņemams tāds paziņojums kā: “Es arī atrodos vietnē Brāķis ar šiem lietotājvārdiem …”. Tas ietver visus pirkšanas un pārdošanas kontus, kā arī visus kolektīvos kontus, kuros esat iesaistīts.
  3. Jūs nedrīkstat izmantot citu kontu, lai iegādātos preces no sevis.
  4. Brāķis neizsniegs atmaksu par nejaušu darbību, kas radusies vairāku kontu īpašumtiesību dēļ (piemēram: priekšmetu pārdošana nepareizā veikalā).
  5. Atstādināto vai izbeigto dalībnieku pienākums ir maksāt Brāķis par visām nesamaksātajām maksām saskaņā ar mūsu Lietošanas noteikumiem Brāķis interneta platformas lietotājiem.
  1. Darījumi
  1. Kā tirgus vietai Brāķis loma ir savest pārdevējus ar pircējiem.
  2. Kā pircējs, veicot pasūtījumu vietnē Brāķis, Jūs noslēdzat darījumu ar pārdevēju, kuru veicina Brāķis.
  3. Darījums tiek izveidots, kad pircējs ir pabeidzis norēķinu procesu vietnē Brāķis. Gan pircējam, gan pārdevējam no Brāķis tiek nosūtīts ziņojums par pasūtījumu un kvīts.
  4. Darījums tiek uzskatīts par pabeigtu pēc tam, kad pārdevējs ir akceptējis pārdošanu un nosūtījis preci pircējam.
  5. Iepirkšanās pieredzes mērķis ir radīt nemainīgu visā tirgū, tomēr, tā kā katrs veikals ir neatkarīgs bizness, veikalos var būt dažas atšķirības. Katram veikalam var būt sava īpaši noteikumi attiecībā uz lietām, piemēram, preču atgriešanu, apmaiņu un pasūtījumiem; šīs veikala politikas nedrīkst būt pretrunā ar Brāķis visas vietnes noteikumiem. Lūdzu, ņemiet vērā, ka darījumā, iespējams, ir iesaistīti trešo pušu pakalpojumi (piemēram, tirgotāju, ražotāju un nosūtīšanas pakalpojumi), un šiem citiem pakalpojumiem var būt atšķirīgi noteikumi attiecībā uz darījumiem vai to pakalpojumu izmantošanu. 
  6. Brāķis pašlaik ir tikai Latvijas tirgus, kurā ir veikali un preču saraksti tikai latviešu valodā. Pārdevējam vajadzētu būt iespējai veikt ierakstus latviešu valodā.
  1. Pircēju paraugprakse
  1. Mēs ne tikai gribam, lai preces būtu gana mūsdienīgas, mēs gribam, lai tas, ko mēs darām būtu labi planētai, mūsu ķermenim un labi darbietilpīgajiem, kas iesaistīti preču ražošanā. Mūsu mērķis katrai precei, ko iegūstam, ir ietaupīt līdzekļus no ražošanas līdz patērētāja durvju slieksnim. Pērkot preces no Brāķis veikala, jūs ietaupiet naudu, pasargājiet preces no iznīcināšanas. 
  2. Lai izvēlētos iepirkties kādā no Brāķis izveidotajiem veikaliem, kur katrs no tiem ir atšķirīgs: noteikumi, preces nosūtīšanas apstrādes laiks, piegādes informācija ir atšķirīga, tāpēc ir svarīgi, lai Jūs to apzinātos un iegūtu iespējami labāko pieredzi.
  3. Kā Brāķis pircējs, Jūs varat veikt darbības, lai palīdzētu izveidot sekmīgu darījumu:
    1. Uzdodiet jautājumu par precēm, lai sazinātos par visiem jautājumiem ar pārdevēju, īpašu informāciju vai problēmām.
    2. Pirms iegādes izlasiet informāciju par veikalu un preci.
    3. Norēķināšanās laikā norādiet precīzu piegādes adres. 
    4. Pirms preces atgriešanas pārbaudiet veikala politiku un sazinieties ar pārdevēju. (Ne visi veikali pieņem preču atgriešanu..)
    5. Atgriešanās gadījumā saglabājiet pavadzīmi, piegādes apliecinājumu un / vai piegādes apstiprinājumu, kurā ir norādīts datums un saņēmēja adrese.
    6. Strīdu gadījumā izmantojiet mājas lapas rīkus, lai palīdzētu atrisināt problēmu (skatiet sadaļu Darījumu problēmas vai strīdi).
  4. Publicējiet atgriešanas, apmaiņas un pasūtījumu iespējas sava veikala lapā Noteikumi saskaņā ar Brāķis visas vietnes nosacījumiem.
  5. Sazinieties ar pircēju, izmantojot ziņojumu centru.
  6. Precīzi nofotografējiet un aprakstiet preci (-es), ieskaitot detalizētu informāciju, piemēram, krāsu, izmēru, materiālus, stāvokli, pielāgojamas opcijas utt. 
  7. Izmantojot Brāķis piedāvātos rīkus, norādiet datumu, līdz kuram (-iem) sūtījums (-i) tiks nosūtīts (saukts arī par apstrādes laiku vai nosūtīšanas datumu), un attiecīgi nosūtiet preci (-es).
  8. Nosūtiet uz adresi, kas norādīta kvītī Brāķis.
  9. Vietnē Brāķis precīzi atzīmējiet pasūtījumu kā “nosūtīts”.
  10. Sniedziet piegādes pierādījumus; papildus iesniedziet Latvijas regulējošām iestādēm nosūtīto preču piegādes apliecinājumu.
  11. Atbildiet uz strīdus situācijām un pircēja jautājumiem 7 kalendāro dienu laikā.
  12. Atbildiet uz Brāķis pieprasījumu (-iem), lai sniegtu vairāk informācijas par strīdu 7 kalendāro dienu laikā.
  1. Darījumu problēmas vai strīdi
  1. Mēs ceram, ka pircēju pieredze e-veikalā Brāķis ir ērta  no pirkuma līdz apkalpošanai. Tomēr nevar izslēgt problēmas. Darījuma problēmas gadījumā Brāķis mudina pircēju un pārdevēju atrisināt situāciju, izmantojot Brāķis ziņojumu centru, un sniedzot godīgu atgriezenisko saiti, tomēr, ja situāciju starp pircēju un pārdevēju nevar atrisināt tieši, izšķirtspējas noteikšanai varat izvēlēties izmantot procesus, ko nodrošina Brāķis.
  2. Pastāv divu veidu strīdi, par kuriem pircējs parasti ziņo, ja ar darījumu ir neatrisināta problēma ar preci, kas nav ieradusies (mēs to saucam par “nepiegādes strīdu”) vai saņemto preci, kas neatbilst aprakstam ( mēs to saucam par “strīdu par“ sarakstā neuzrakstīto ”).
  3. Pircējam ir ierobežots laiks, lai ziņotu par problēmu:
    1. Strīdus par “sarakstā neuzrakstīto” pircējs var sākt lietu pēc piegādes datuma vai pēc tam, kad pārdevējs ir atzīmējis pasūtījumu kā nosūtītu, atkarībā no tā, kurš nosacījums piepildas ātrāk. Iespēja ziņot par problēmu ir pieejama 45 dienas.
    2. Par “nepiegādes” strīdiem pircējs var ziņot par problēmu ne ātrāk kā 7 dienas un ne vēlāk kā 75 dienas pēc darījuma datuma.
  4. Vietnē Brāķis ir arī dažādi noteikumi, kas palīdz pārdevējiem veikt problemātiskus darījumus, tostarp: darījuma atcelšana, pakalpojuma atteikšana konkrētam pircējam un darījumu iejaukšanās (sīkāku informāciju skatiet tālāk).
  5. Nepiegādes strīds
  1. Nepiegādes situācija rodas, kad pircējs veica pasūtījumu un veica samaksu, bet pēc tam preci nesaņēma. Brāķis mudina pircēju vispirms sazināties ar pārdevēju, lai mēģinātu atrisināt problēmu. Ja tas neizdodas, pircējs var ziņot, ka prece nav ieradusies, un noteiktā termiņā var sākt lietu, kas netiek piegādāta (sk. Darījuma problēmas vai strīdi). Bieži vien lietas process ļauj pircējam un pārdevējam tieši atrisināt jautājumus. Neatrisinātas lietas saasina problēmu pārskatīšanu un atrisināšanu.
  2. Lūdzu, ņemiet vērā: pircējam, kurš maksāja, izmantojot Stripe vai OmnivaCheckout, var būt ierobežots laika periods, kurā saskaņā ar minētajām politikām jāiesniedz prasība par pirkuma atmaksu; šis process ir nošķirts no Brāķis strīdu procesa.
  3. Pārdevējam prece (-s) jānosūta, kā norādīts Brāķis noteiktajā piegādes datumā, vai saprātīgā laika posmā.
  4. Strīds tiek izbeigts pēc tam, kad pircējs un pārdevējs ir panākuši vienošanos – piegādāta prece vai pārdevējs atgriež pilnu atmaksu.
  5. Ja lieta paliek neatrisināta, tā tiek pārvirzīta uz e-veikalu Brāķis un juristi to pārskata. Abām pusēm ir jāievēro Brāķis lēmums.
  6. Ja problēmsituācija netiek atrisināta Brāķis patur tiesības pārdevējam pieprasīt sniegt papildu informāciju (piemēram: piegādes un / vai piegādes pierādījumu, atmaksas apliecinājumu), lai palīdzētu atrisināt strīdu.
  7. Brāķis var izsniegt atmaksu pircējam no pārdevēja, izmantojot Veikala abonēšanas  norēķinu kontu saskaņā ar Norēķinu politiku.
  8. Pārdevēju, kurš nepiegādā preci, nereaģē uz piegādes neesamību vai pieņemamā manierē nenokārto strīdīgo darījumu, var apturē un izslēgt no apvienības.
  9. Sarakstā nav aprakstīts strīds
  1. Nepiegādes situācija rodas, kad pircējs veica pasūtījumu un veica samaksu, bet pēc tam preci nesaņēma. Brāķis mudina pircēju vispirms sazināties ar pārdevēju, lai mēģinātu atrisināt problēmu. Ja tas neizdodas, pircējs var ziņot, ka prece nav ieradusies un noteiktā termiņā var sākt lietu, kas nav piegādāta (sk. Darījuma problēmas vai strīdi). Bieži vien strīdu risināšanas process ļauj pircējam un pārdevējam tieši atrisināt jautājumus. Neatrisinātas lietas saasina problēmu pārskatīšanu un atrisināšanu.
  2. Gadījumā, ja pircējs ir saņēmis preci, kas būtiski atšķiras no aprakstītā, pircējam vispirms jāsazinās ar pārdevēju,  lai mēģinātu atrisināt problēmu. Ja tas neizdodas, pircējs piemērotā termiņā (sk. Darījuma problēmas vai strīdi) var atvērt lietu “Prece neatbilst aprakstītajam. 
  3. Pārdevējam precīzi jāapraksta prece aprakstā. 
  4. Pārdevējam ir jāievēro darījuma līgums vai saskaņā ar pārdevēja veikala noteikumiem.
  5. Strīds var tikt izbeigts pēc tam, kad pircējs un pārdevējs ir panākuši vienošanos par atrisinājumu vai pārdevējs ir veicis pilnu kompensāciju.
  1. Pirkuma atteikšana
  1. Brāķis mudina pārdevējus iesaistīties skaidrā un konsekventā saziņā, apsvērt klientu apkalpošanas labāko praksi un ievērot darījumu līgumus. Tomēr, ja pārdevējs ārkārtas apstākļu dēļ nevar pabeigt darījumu, pārdevējs drīkst atteikt pircēja apkalpošanu.
  2. Pārdevējam jāpaziņo pircējam par pakalpojuma atteikumu 14 dienu laikā.
  3. Pārdevējs var atteikties no preces tikai pirms nosūtīšanas.
  4. Ja pircējs jau ir saņēmis preci, pārdevējam ir jāatgriež pircējam pilna atmaksa (cena, kas samaksāta par preci, kā arī piemērotā piegāde).
  5. Atpakaļsūtīšanu apmaksā klients vai pēc vienošanās ar pārdevēju savādāk.
  6. Attiecīgā gadījumā pārdevējs var atcelt darījumu (sk. Darījuma atcelšana).
  7. Biedri, kuri ļaunprātīgi izmanto privilēģiju atteikt pakalpojumu, var tikt pārskatīti, konta privilēģijas var tikt apturētas un / vai pārtraukta darbība.
  1. Iejaukšanās
  1. Lai nodrošinātu Brāķis tirgus integritāti un palīdzētu aizsargāt biedrus no potenciāli krāpnieciskām darbībām, interneta vietnē nav atļauts iejaukties darījumos.
  2. Jūs nedrīkstat sazināties ar citu dalībnieku, lai pirktu vai pārdotu Brāķis sarakstā iekļautos priekšmetus ārpus Brāķis tirgus. Tā var būt arī izvairīšanās no maksas.
  3. Jūs nedrīkstat sazināties (piemēram, izmantojot Brāķis saziņu centru, Brāķis kopienas norises vietā) ar citu dalībnieku, lai brīdinātu biedru no konkrēta pircēja, pārdevēja vai preces.
  4. Rakstiski publicējot ierakstus no sava konta publiskajās vietās (piemēram: paziņojums par veikalu, profils, saraksti), lai parādītu vai apspriestu strīdu ar citiem vai ar Brāķis, var uzskatīt par iejaukšanās veidu.
  1. Darījuma atcelšana
  1. Pārdevēji piekrīt pabeigt derīgus darījumus. Dažkārt pārdevējam var būt nepieciešams atcelt nederīgu vai anulētu darījumu, kā aprakstīts tālāk. Tikai pārdevējs darījumā var atcelt darījumu. Attiecīgā gadījumā Brāķis izsniegs komisijas maksu pārdevējam par darījumu, kas saistīts ar atceltu darījumu. Pārdevēji tiek aicināti saglabāt pierādījumus par visām pircējiem sniegtajām atmaksām, ja rodas strīds par atcelšanu.
  2. Ja pircējs vēlas atcelt pasūtījumu, viņam jāsazinās ar pārdevēju, lai pieprasītu atcelšanu. Uz atcelšanu var attiekties atsevišķi pārdevēja veikala noteikumi un tas, vai prece ir piegādāta. Uz preču atgriešanu attiecas individuālā pārdevēja veikala nosacījumi; 
  3. Pirms preces nosūtīšanas atpakaļ pārdevējam ir jāsazinās ar pārdevēju, lai saņemtu apstiprinājumu.
  4. Pārdevējs nedrīkst atcelt darījumu, lai izvairītos no maksas.
  5. Pārdevējs var atcelt nederīgu vai anulētu darījumu, kā noteikts šajos apstākļos: Gan pircējs, gan pārdevējs vienojās atcelt darījumu pirms nosūtīšanas. Ja pircējs jau ir samaksājis, pārdevējs ir atmaksājis pircējam (samaksātā cena par preci plus piegāde).
  6. Pārdevējs ir atteicies no pircēja apkalpošanas (sk. Pirkuma atteikšana).
  7. Dalībnieki, kuri ļaunprātīgi izmanto privilēģiju atcelt darījumus, var tikt pārskatīti, kā rezultātā konta privilēģijas var tikt apturētas un / vai pārtraukta darbība.
  8. Biedri, kuri ļaunprātīgi izmanto privilēģiju atcelt darījumus, var tikt pārskatīti, kā rezultātā konta privilēģijas var tikt apturētas un / vai pārtrauktas darbība.
  1. Dāvanu kartes – VĒL NAV PIEEJAMAS
  2. Kuponi – VĒL NAV PIEEJAMI

Dokumenta beigu datums: 2020. gada 30. novembris. 

Brāķis patur tiesības jebkurā laikā mainīt šīs politikas.